با نگاه به این دو خودرو مشخص می‌شود که بیش از نمی‌توانستند متفاوت از هم باشند! یکی به عنوان استیشنی سریع کاملاً کاربردی عمل کرده و دیگری چیزی بیشتر از یک سلاح ملایم در پیست نیست.





اعداد می‌توانند گول زننده باشند اما در این مسابقه درگ همه داستان را بازگو می‌کنند. آئودی RS6 تعداد 560 اسب در اسطبل داشته و وزن آن حدود 2 تن است و البته زیر 4 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت حمله می‌کند.

از طرف دیگر آریل اتم 3.5R یک خودرو با وزن تنها 550 کیلوگرم و پیشرانه‌ای با قدرت 355 اسب بخار است. این سلاح مخوف هم در حدود 3 ثانیه از حالت ایستا به تندی 100 کیلومتر در ساعت شلیک می‌شود.

اتم 3.5R از پیشرانه 2 لیتری سوپرشارژردار هوندا سیویک تایپ R استفاده می‌کند. این قلب آهنی بی‌رحم به یک گیربکس 6 سرعته سکونشئال بکار رفته در اتم V8 متصل شده است. این خودرو تمام پیش‌نیازهای لازم برای سریع بودن در پیست را به همراه داشته و البته در خط مستقیم هم عملکرد دیوانه‌واری دارد.


در مسابقه اول راننده اتم استارت خوبی ندارد. اگرچه آئودی با فاصله‌ای کوتاه پیش می‌افتد اما این اتم 3.5R است که ادامه کار را پرقدرت ظاهر شده و زمانی که از خط پایان عبور می‌کنند فاصله دو خودرو نسبتاً کم است.


اما مسابقه دوم بهتر بوده و بازهم فاصله هر دو شرکت کننده نزدیک است. اگرچه که آئودی و آریل ماهیت بسیار متفاوتی دارند اما هر دو به‌طور برجسته‌ای سریع بوده و به ندرت نیازمند قدرتی بیش از این خواهید بود.